Undrar du något?
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Allt från betalningsmetod och leveransstatus till produktinformation och skötselråd.
Blev just din fråga inte besvarad? Kontakta oss via kontaktformuläret nedan, eller skicka till mejl direkt till info@gyrobollen.se, så svarar vi inom 72 timmar.
Frågor & Svar
Här finner du svaren på de vanligaste frågorna!
Vilka betalmetoder använder ni?
Hos oss kan du använda Klarna, Mastercard & Visa du genomför din beställning. Välj Klarna i kassan och få hem dina produkter innan du betalar. Tryggt, smidigt och enkelt!
Hur lång tid tar det för min beställning att levereras?
Din beställning skickas inom 48 timmar efter slutförd beställning. Efter paketet skickats ut för leverans är förväntad leveranstid 6-12 arbetsdagar, ofta får kunden sin leverans tidigare tidigare än så.
Har du inte fått något bekräftelsemejl? Kolla skräppost eller kontakta oss på info@gyrobollen.se så hjälper vi dig!
Har ni gratis frakt inom Sverige?
Ja! Hos Gyrobollen är det fri frakt på alla ordrar inom sverige – hela hösten och vintern!
Har du ångrat ditt köp kan du alltid returnera produkten inom 14 dagar efter leveransdatum. Paketet skickas till vårt returlager i Norrland och efter mottagen retur kommer återbetalning av hela köpet ske till samma kort som användes vid beställning. Alternativt om du använt Klarna betala senare kommer Klarna att makulera fakturan.
Vi tar emot din retur oavsett anledning.
För att vi ska kunna erbjuda bättre service och varor i framtiden får du gärna ange anledning till retur. (Men det är såklart inte ett måste!)
Kontakta oss på info@gyrobollen.se för att returnera din beställning så hjälper vi dig!
Hur spårar jag min beställning?
Alla beställningar förses med ett spårningsnummer och du spårar ditt paket genom att följa länken i din leveransbekräftelse. Du kan även spåra din order genom att klicka på länken under fliken "Spåra din order".
Alla leveranser är även försäkrade för din trygghet. Om ditt paket mot förmodan skulle komma bort ansvarar vi för att ersätta dig med nya produkter.
Har du inte fått något bekräftelsemejl? Kolla skräppost eller kontakta oss på info@gyrobollen.se så hjälper vi dig!
Vad händer om jag ångrar mitt köp?
Alla kunder har rätt att ångra sitt köp. Vi erbjuder 14 dagar öppet köp på alla beställningar för att du ska känna dig helt säker innan du bestämmer dig. Vid ångrat köp bestämmer du om du vill ha en ny produkt eller full återbetalning.
Vi tar emot din retur oavsett anledning.
För att vi ska kunna erbjuda bättre service och varor i framtiden får du gärna ange anledning till retur. (Men det är såklart inte ett måste!)
Skicka ett mejl till info@gyrobollen.se så hjälper vi dig.
Har ni öppet köp?
Självklart! Alla kunder har 14 dagar öppet köp från att paketet levererats hem eller hämtats ut på ditt närmsta postombud.
Kontakta oss